2011. január 25., kedd

Meghivó, torta, miegymás...

Továbbra sem jutottunk különösebben előre szervezkedés terén. Ráérünk... én erről kevésbé, Lehel viszont teljesen meg van győződve :-)
 Ötletekből mindenestre azért már van elég... A minap már arról is meg voltam győződve milyen lesz a meghivónk... aztán újabb, s újabb szépségeket látok. Ime, néhány modell azok közül, amelyeket egyszer már kiszemeltem magunknak :) 





Az alapszinekben azért biztos vagyok... fehér, drap, ha szalagról van szó, akkor pedig barna... És ez érvényes minden más kellékre is, legyen szó dekorációról, tortáról, köszönőajándékokról. Sőt a két kis koszorúslánykám (Zsófi és Nóri) ruháját sem rózsaszinre, sokkal inkább valami drapposra szeretném - csak aztán vegyék fel :D  Hisz ezeket a mai gyerekeket nem lehet ám már akárhogyan öltöztetni... :)
S ime, ezeket a modelleket mentegedtem eddig le... már csak anyag és egy varrónő kell hozzájuk...

   

 Van még sok-sok kép a tarsolyomban, mindenről... tele vagyok tervekkel és ötletekkel... néha éppen csak a kivitelezéstől ijedek meg. Pl. meghivógyártás... Lehel még el sem tudja képzelni, hogy hogyan? 150 meghivót legyártani??? De most jövök csak rá, hogy eddig mennyire el voltunk tévedve... hiszen nem kell ám minden meghivott személynek külön meghivót adni :)) Köszönőajándékot viszont igen... Mindenki tányérkája mellé egyet... ha sikerül elkésziteni. :-)
Na és akkor mára még néhány torta-ötlet:
Sok-sok érdekesség




 






:D



   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése