2011. június 8., szerda

Az ajándékozásról...

Bár nem tettem elég nyilvánossá ezt az oldalt (nem irtam rá végül a meghivókra), gondoltam mégiscsak közzéteszek egy ilyen "rovatot" is.... Hiszen első perctől az volt a célunk, hogy ne a pénzre koncentráljunk. S bár teljesen anélkül mi sem tudnánk összehozni az esküvőt, azért mégiscsak ott a lehetőseg egy kis ajándékosdira is...
Azoknak tehát akik ezt szeretnék, ime néhány ötlet, amit szeretünk, ami mindig jól jön, s amiből sosa sincs elég...

  • könyvek - mégha nincs is időnk olvasni, imádjuk őket ... az irodalomtól a történelemig, a különféle lexikonokon keresztül 
  • poharak, bármilyen kivitelezésben
  • italok
  • képek, festmények
  • filmek - Lehel szempontjából főleg dokumentum filmek
  • én pedig szeretem a szép, érdekes dolgokat...pl. lámpáknál, konyhai cuccoknál, virágoknál, növényeknél...
  • technika terén talán egy jó kis fényképezőgép kellene nekünk... meg egy kávéfőző :D 
  • s akkor azt hiszem egyenlőre ennyi is...

2 megjegyzés:

  1. Fényképező gép mostmár mindenképp kellesz, hisz ami volt, az is eltörött :) Csupán fél évet húzta szegény...

    VálaszTörlés
  2. Megvan! Egy fuji, a canon és nikon után.
    Az ajándékozás pedig szintén jól összejött!

    VálaszTörlés