2011. április 28., csütörtök

Csaknem egy hónap után, íme újra itt :)

Úgy, ahogy ide nem írok rendszeresen, úgy a szervezéssel sem foglalkozunk eleget – legalábbis szerintem. Jó lenne már sok mindennek a végére pontot tenni, de sokszor hetek telnek el amíg valaminek a végére érünk.

A meghívó-készítéssel is csak most kezdtem el foglalkozni… s egy hét múlva már neki kell induljunk kihordani. Az első kettő szombaton készült el, amikor is meglátogatott bennünket Ágota és Imre. Érkezésük előtt néhány perccel rájöttem, hogy nekik most kell odaadni, nem lesz rá máskor alkalom. El is készültem velük gyorsan, igaz kicsit remegő kézzel :) miután a konyhából rohantam ki… Aztán az este újra neki álltam… kb. egy órába telt amíg 6 darabot elkészítettem. De szépek lettek – állítólag :). Igyekszem aztán persze minél több időt rászánni mostmár, minden más teendő mellett. És mielőtt elfelejteném, az aranyos masnikat Mirelanak köszönhetjük… nagyon jók lettek!

Az álompar.hu oldal nagyon ügyesen számolgatja nekünk a hátralevő napokat :) És biza már 100 alatt járunk (72 nap). Kezd egyre felfoghatatlanabbá válni a dolog és rossz belegondolni milyen gyorsan el fog telni ez a bő 2 hónap. 

Az áprilisi teendőket tekintve pedig... sikerült kicsit vásárolgatnunk (whisky, pálinka, fehér bor), Lehel bocskaija is folyamatban van, na és a rövidfilmekhez is hozzáláttam, bár még nagyon gyatrán állok. Egyenlőre a dvd-romot kellene elvinni csináltatni végre (már egy hónapja legalább), hogy aztán lehessen régebbi képeket is előszedni, na és Ruditól is el kellene már hozni a zenéket (egy kis retro muzsikát). A napokban pedig felkeresem a fotóst is, kis egyeztetés és előleg céljából, valamint a dekorációval kapcsolatban Mándi Tündét, szintén a Party Servicetől. A jövő héten a templomhoz is mindenképp vissza kell menni, miután Lehel biztosat mond Pallaival kapcsolatban – aki úgy néz ki csak prédikálni fog, összeadni pedig kizárólag a református papp fog bennünket.

Na és egy májusi teendő is kipipálva :) , megvan ugyanis a koszorúslánykák ruhájához az anyag (halvány krémszín barna szalaggal a derekukon), innentől pedig tovább az ő dolguk a varratás. 

A fentebb emlitett megbeszélések, teendők, valamint a hivogatósdi mellett,  a sütiket szeretném aztán mihamarabb lebeszélni még és a többi italokat beszerezni (vörös bor, likör, s ejsze jager). 
S hát ennyi egyenlőre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése